پلیس عنوان رسمی را به برگ سبز خودرو اضافه کرد

حکایت پر پیچ و خم برگ سبز خودرو به عنوان سند رسمی ظاهرا ختم به خیر شده است و مردم از سردرگمی در این زمینه رهایی پیدا کرده اند. در معاملات خودرو در سطح شهر مشاهده می شود که دیگر کمتر کسی هست که اعتقاد به ثبت سند در دفترخانه دارد و اگر هم داشته باشد خود خریدار حاضر به پرداخت هزینه های آن است. با کامل شدن این روند در آیند ای نزدیک شاهد خواهیم بود که همه مراحل ثبت و انتقال پلاک و عوارض های مربوطه در مراکز انتقال پلاک و توسط پلیس انجام خواهد گرفت. در این زمینه پلیس هم در اقدام جدیدی شروع به چاپ برگ سبز خودروها با عنوان جدیدی کرده است.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: برگ سبز صادر شده از سوی پلیس در حکم سند رسمی مالکیت وسیله نقلیه بوده و در اسناد جدید الصدور این کلمه نیز درج شده است.

سرهنگ عین الله جهانی، با بیان این مطلب در خصوص رسمی بودن برگ سبز خودرو به عنوان سند مالکیت، اظهار داشت: در راستای حمایت از مصرف کنندگان و کاهش هزینه های نقل و انتقال خودرو با توجه به تأیید برگ سبز خودرو توسط پلیس به عنوان سند مالکیت توسط دادستان کل کشور، رئیس دیوان عدالت اداری و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، هموطنان دیگر ضرورتی برای مراجعه به دفاتر اسناد رسمی و تنظیم سند ندارند.

وی افزود: سند صادره توسط پلیس پاسخگوی نیاز شهروندان در تمامی مراجع قضایی و اداری است.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان به شایعات و صحبت های افراد سودجو که قصد دارند با تشویش اذهان عمومی زمینه را برای اخذ هزینه گزاف و هدایت مردم به سوی دفاتر اسناد رسمی دارند، توجه نکنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

منوی اصلی