محبوب ترین رنگ های خودرو در جهان

محبوبیت رنگ خودرو در جهان به دلیل تأثیر ظاهری و همچنین تأثیر آن بر روی بازار فروش خودرو از شرایط مختلفی برخوردار است. برخی افراد ترجیح می‌دهند رنگ‌های ساده و کلاسیک را انتخاب کنند، در حالی که، دیگران به دنبال رنگ‌های جذاب و شاداب هستند.با این که ظاهر خودرو همه چیز نیست، اما نمای اصلی و رنگ خودرو، بخشی مهم هنگام انتخاب خودرو به شمار می رود؛ حتی اگر موتور خودرو شما ۶۰۰ اسب بخار قدرت داشته باشد، اما خودرو کیفیت رنگ مناسبی نداشته باشد، از جلوه و زیبایی آن کاسته می شود و در نتیجه، در قیمت گذاری با کاهش قیمت مواجه خواهید شد.در حالی که، برخی از افراد خودروهای خود را به عنوان یک وسیله حمل و نقل می‌بینند، اما دیگرانی هستند که خودروهای خود را به عنوان اثر هنری زیبا می‌شناسند. ظاهر زیبا و طراحی یک خودرو جلب توجه بیش تری می کند تا آن‌هایی که صفات فنی بسیار خوبی دارند.در این مقاله با ما همراه باشید تا با پنج رنگ خودرویی محبوب در جهان بیش تر آشنا شوید.

محبوب ترین رنگ های خودرو در جهان

سفید (white)

رنگ سفید به عنوان پرطرف‌دارترین رنگ خودرو در جهان شناخته شده است، زیرا رنگ سفید به طرز فوق‌العاده‌ای شاداب و پاکیزه به نظر می‌رسد. دلیل موفقیت رنگ سفید این است که می‌تواند برای ایجاد تضاد بین بدنه اصلی خودرو و بخش‌های کوچک‌تری مانند چرخ‌ها یا پنجره‌ها به خوبی عمل کند. یکی از جذاب‌ترین ویژگی هایی که رنگ سفید دارد، این است که، ترکیب بدنه سفید خودرو با سایر قسمت ها که رنگ مشکی دارد بسیار جذاب و دیدنی می شود. از آن جایی که، سفید و سیاه در طرفین مقیاس قرار دارند، تفاوت رنگ بسیار بزرگی بین آن‌ها وجود دارد و باعث می‌شود هر دو به طرز فوق‌العاده‌ای در نمای خودرو برجسته شوند. با استفاده از چرخ‌های سیاه، شیشه های سیاه، جلوپنجره سیاه و… یکی از جذاب‌ترین نماها که امروز برای اکثر مدل های خودرویی به کار می رود، به وجود می آید.

مشکی (black)

رنگ مشکی از جمله رنگ‌هایی است که بعد از رنگ سفید، به عنوان یکی از پرطرف‌دارترین رنگ‌های خودرو در دنیا مورد استقبال عموم قرار دارد. این رنگ به دلیل شیک و جذاب بودن، همیشه مورد توجه قرار گرفته است. رنگ مشکی برای خودروهای لوکس و اسپرت بسیار مناسب است و معمولاً به عنوان نماد قدرت و شیک بودن استفاده می‌شود. همچنین، رنگ مشکی می‌تواند به خودروی شما حس رازآلودی و جذابیتی مرموز بدهد. با استفاده از جزییاتی مانند چراغ های روز، رینگ های طوسی و… می‌توان به خوبی زیبایی رنگ مشکی را در خودرو به نمایش گذاشت. به طور خلاصه، رنگ مشکی برای خودروهایی که به دنبال شیک بودن و جذابیت هستند، یکی از بهترین گزینه‌هاست و همین عوامل مشکی را در رده دومین رنگ محبوب خودرویی قرار داده است.

خاکستری تیره (dark grey)

رنگ خاکستری برای بیش تر خودروهای لوکس به خصوص در سال های اخیر، بسیار برای مدل های اروپایی به کار رفته است. این رنگ به خودروی شما حسی از بلوغ و شیک بودن می بخشد و به صورت کلی، بسیار زیبا به نظر می رسد. برخی از افراد، رنگ خاکستری تیره را به عنوان یک گزینه با درصد شیکی کم تر نسبت به رنگ سیاه می‌بینند. رانندگانی که دوست دارند به نظر تاریک و مرموز بیایند، اما نمی‌خواهند در شب ناپدید شوند، اغلب رنگ خاکستری را برای خودرو خود انتخاب می کنند. خاصیت خنثا بودن رنگ خاکستری باعث می‌شود بسیاری از افراد آن را بپسندند، زیرا مثل رنگ مشکی خیلی پرتوان و خشن نیست، اما به طور کلی، جذابیت های خاص خود را دارد. طبق آمار، از هر ده خودرو در جاده های جهان یک خودرو به رنگ خاکستری تیره وجود دارد.

نقره ای متالیک (Metallic Silver)

رنگ خودرو نقره ای متالیک یکی از رنگ‌های محبوب و پرکاربرد در دنیای خودروسازی است. این رنگ، به خودروی شما ظاهری فوق‌العاده مدرن و سرشار از شکوه و عظمت می بخشد و معمولاً در خودروهایی با طراحی ویژه و اسپرت استفاده می‌شود. رنگ Metallic Silver، نسبت به رنگ‌های ساده، ظاهری با بازتاب بیش تر دارد و به خودرو ابعاد بیش تری از عمق و درخشندگی می‌بخشد. این رنگ از ظاهری سبک و آرام برخوردار است و به دلیل خاصیت خود، در برابر خط و خش و آسیب ها مقاوم تر است و نقص کم تری از خود نشان می دهد. رنگ خودرو نقره ای متالیک، یکی از رنگ‌هایی است که به شما امکان می‌دهد برای خودروی خود ظاهری مدرن و همچنین منحصربه‌فرد را به ارمغان آورید.

آبی (blue)

رنگ آبی به دلیل برجستگی آن، بسیار شگفت‌انگیز است. یکی از بهترین رنگ‌های آبی، import blue است.

رنگ آبی در انواع گوناگونی وجود دارد:

  1. آبی فرانسوی: یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های آبی که بیش تر در خودروهای اروپایی دیده می شود.
  2. آبی بی‌نهایت: از رنگ‌های آبی پرطرف‌دار که در خودروهای لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  3. آبی متالیک: رنگ آبی متالیک به دلیل درخشندگی بیش تر، ظاهری بسیار جذاب و شیکی به خودرو اضافه می‌کند.
  4. آبی نفتی: یکی از رنگ‌های آبی تیره که به خودروی شما شکوه و عظمت می‌بخشد.
  5. powder blue: این رنگ به خودروی شما ظاهری زیبا و جذاب می‌بخشد و در خودروهایی با طراحی کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

منوی اصلی