خرید اقساطی لوازم و قطعات داخلی خودرو از فابریک پارت

وبسایت فابریک پارت با همکاری لندو اقدام به راه اندازی سامانه ای جهت فروش قسطی آنلاین محصولات در این فروشگاه کرده است. به همین منظور شما مشتریان عزیز، بـا استفاده از این امکان می‌توانید از فـروشگاه اینترنتی فابریک پارت به راحتی و بدون نیـاز به پـرداخت نقدی، به صورت اقساطی در بازه ۳ تا ۱۲ ماهه خرید کنید

کارت اعتباری خرید چیست؟

کارت اعتباری خرید در واقع یک کد تخفیف ۱۰۰ درصدی است که بـا استفاده از آن می‌توانید از فـروشگاه آنـلاین فابربک پارت به راحتی و بدون نیـاز به پـرداخت نقدی خرید کنید.

مراحل سفارش و استفاده از کارت اعتباری خرید

راهنمای خرید

 چطور از کارت اعتباری خرید استفاده کنم؟ پس از ثبت سفارش و تایید اعتبارسنجی در سایت لندو، لندو یک کد برای شما ارسـال می کند که در مـرحله پـرداخت نهایی سفارش در فـروشگاه فابریک پارت بـا وارد کردن آن در بخش کد تخفیف، میزان اعتبار شما منظور می گردد

سوالات متداول خریداران

بیش از 6 سال است که لندو در حوزه مالی و اعتباری فعالیت دارد و با بسیاری از فروشگاه‌های معتبر کشور برای خرید اقساطی همکاری می‌کند. در حال حاضر اعتباری که لندو در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، از طریق بانک آینده تأمین می‌شود. با استفاده از لندو، شما در حقیقت از بانک آینده با شرایطی ویژه وام خرید کالا می‌گیرید.

بله، برای دریافت اعتبار از لندو هیچ نیازی به چک و ضامن نیست و دریافت اعتبار فقط از طریق ارائه سفته انجام می‌شود.

سقف اعتبار خرید اقساطی در لندو، ۲۰ میلیون تومان است.

بعد از ثبت سفارش و اعتبارسنجی، لندو یک کد اختصاصی برای شما ارسال می‌کند. شما باید وارد سایت فروشگاه مورد نظر خود شوید و بعد از انتخاب محصول، در مرحله بعد این کد را در قسمت کد تخفیف وارد کنید. به این صورت خرید اقساطی روی سبد خرید شما اعمال می‌شود. این کد به اندازه اعتبار درخواستی شماست.

1. تصویر پشت و روی کارت ملی جدید / کارت ملی قدیمی به همراه رسید تعویض

2. تصویر تمامی صفحات شناسنامه

3.تصویر سند یا اجاره نامه محل سکونت متقاضی یا یکی از اقوام درجه یک

4. ارائه یکی از این موارد * پرینت گردش حساب ۳ ماه آخر با مهر و امضای شعبه (صفحه اول و دو صفحه آخر) * فیش حقوقی * گواهی اشتغال به‌کار برای ثبت درخواست در لندو، بارگذاری تصاویر مربوط به شناسنامه و کارت ملی کافی است.

کپی سایر مدارک در زمان مراجعه مأمور ارسال لندو از شما دریافت می‌شود.

منوی اصلی